Algemene Voorwaarden Studio Nena

 

Welkom bij Studio Nena.

Om ervoor te zorgen dat elke behandeling soepel verloopt, hanteren wij de volgende algemene voorwaarden. Door een afspraak te maken of gebruik te maken van onze diensten, ga je akkoord met onderstaande voorwaarden.

 

1. Algemeen

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, behandelingen en transacties tussen [Naam van je Salon] en haar cliënten, tenzij hiervan uitdrukkelijk schriftelijk is afgeweken.

 

2. Afspraken

* Afspraak maken: Afspraken kunnen telefonisch, online of in de salon gemaakt worden.

* Verhindering/Annulering: Indien je verhinderd bent voor een afspraak, vragen wij je dit zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur voorafgaand aan de afspraak, telefonisch of via [geef hier je voorkeursmethode aan, bijv. e-mail/online portaal] aan ons te melden.

* Te laat komen: Indien je later dan de afgesproken tijd arriveert, kan de behandeltijd ingekort worden om te voorkomen dat de volgende afspraak vertraging oploopt. De volledige kosten van de oorspronkelijk geplande behandeling blijven verschuldigd.

* No-show/Niet verschijnen: Bij het niet tijdig annuleren van een afspraak (binnen 24 uur) of bij het zonder melding niet verschijnen op een afspraak (no-show), behoudt Studio Nena zich het recht voor om 50% van de kosten voor de geplande behandeling in rekening te brengen. Dit geldt ook voor afspraken die gemaakt zijn met een cadeaubon; in dat geval kan de waarde van de cadeaubon (gedeeltelijk) worden afgeschreven.

 

3. Prijzen en Betaling

* Prijzen: Alle prijzen van behandelingen en producten staan vermeld op onze website en/of in de salon. De prijzen zijn inclusief BTW.

* Aanbiedingen: Aanbiedingen zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt.

* Betaling: Betaling dient direct na afloop van de behandeling te geschieden via contant, mobiele betaalapp].

 

4. Garantie op Behandelingen (nagels)

* Studio Nena biedt een garantieperiode van maximaal 5 dagen op nagelbehandelingen, te rekenen vanaf de datum van de behandeling.

* Deze garantie dekt onthechting, breuk of chippen die niet het gevolg is van onjuist gebruik, stoten, pulken, blootstelling aan agressieve chemicaliën, of het niet opvolgen van onze nazorgadviezen.

* Om aanspraak te maken op garantie, dien je binnen de garantieperiode contact met ons op te nemen en indien mogelijk een foto van het probleem te sturen. Wij zullen dan beoordelen of de garantie van toepassing is en een kosteloze herstelafspraak inplannen.

 

5. Inspanningen van de Salon

* Studio Nena zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren.

* Wij zullen je zoveel als redelijkerwijs mogelijk is informeren over de financiële consequenties van de behandeling en eventuele wijzigingen of aanvullingen.

 

6. Informatieverstrekking door de Cliënt

* Je bent verplicht om voorafgaand aan de behandeling alle relevante informatie te verstrekken die van belang kan zijn voor een goede uitvoering van de behandeling. Denk hierbij aan medicijngebruik, lichamelijke aandoeningen, allergieën, zwangerschap, huidproblemen of specifieke wensen.

* Studio Nena is niet aansprakelijk voor schade van welke aard dan ook die is ontstaan doordat de cliënt onjuiste en/of onvolledige informatie heeft verstrekt.

 

7. Geheimhouding en Privacy

* Studio Nena respecteert je privacy en is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die je tijdens de behandeling hebt medegedeeld.

* Persoonlijke gegevens worden behandeld conform de geldende privacywetgeving (AVG). Je gegevens worden niet verkocht of verhuurd aan derden zonder jouw uitdrukkelijke schriftelijke toestemming.

 

8. Aansprakelijkheid

* Studio Nena is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die je hebt meegenomen naar de salon.

* Wij zijn niet aansprakelijk voor schade die is ontstaan doordat Studio Nena is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie.

* Na een behandeling kan de huid een reactie geven. Je wordt hierover tijdens of voorafgaand aan de behandeling geïnformeerd. Studio Nena is niet aansprakelijk voor normale en verwachte huidreacties na een behandeling.

 

9. Klachten

* Indien je een klacht hebt over de behandeling of een product, dien je dit zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontdekking, schriftelijk of via studionena@outlook.com te melden.

* Studio Nena zal de klacht binnen 5 werkdagen adequaat beantwoorden. Indien een klacht gegrond is, zal Studio Nena de behandeling opnieuw uitvoeren, dan wel een passende oplossing bieden.

 

10. Gedrag in de Salon

* Je wordt geacht je in de salon te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen.

* Indien je na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft Studio Nena het recht je de toegang tot de salon te weigeren zonder verdere opgaaf van redenen.

 

11. Toepasselijk recht

Op elke overeenkomst tussen Studio Nena en de cliënt is het Nederlands recht van toepassing. Ingeval van uitleg van de inhoud en strekking van deze algemene voorwaarden, is de Nederlandse tekst daarvan steeds bepalend.

 

 

(Binnenkort beschikbaar op de website)

Studio Nena

Amstelkade 61

1427AN Amstelhoek

Telefoon: 06 30659287

KvK: 92214835

Branche: Schoonheidsverzorging

Mail: Studionena@outlook.nl